התעוררתם בבוקר ואין לכם רעיון איך להעביר את היום? אל דאגה! אספנו לכם 17 רעיונות כייפים שיעזרו לכם להפיג את השעמום.

1. צאו להליכה

צאו להליכה

הליכה בשכונה יכולה להיות פתרון מצוין למי שקצת משעמם לו, זה לא חייב להיות עם בגדי ספורט ונעליים מיוחדות להליכה, פשוט לבשו בגדים נוחים ותעשו סיבוב קצר בשכונה. אתם תופתעו לגלות כמה הליכה יכולה להפיג שעמום ולגרום למוח שלנו להיות פרודוקטיבי יותר. וחוץ מזה, שאחרי שתעשו הליכה בשכונה, תוכלו לעבור ישר לסעיף 17 ברשימה 🤩

2. תכינו אוכל טעים

מטבח היא דרך נהדרת להפיג בה את השעמום! חפשו מתכון שאתם אוהבים ועדין לא יצא לכם להכין וצאו לדרך. נסו לבחור מתכון שלוקח קצת זמן להכין, כמו פיצות ביתיות, שקשוקה או פסטה בהכנה ביתית.

3. שחקו במשחק קופסא עם חברים

אנשים משחקים מונופול ומעבירים את הזמן

כשהיינו צעירים, משחקי קופסא היו פופולאריים במיוחד כשזה נגע לפעולות שעושים כדי להפיג את השעמום. אני בטוחה שלכל אחד ממכם יש עדיין ארון בו יש מספר משחקי קופסא או קלפים, תוציאו את אחד המשחקים ותקראו לבני המשפחה למשחק סוער וכייפי.

5. תקראו ספר מעניין

ספר הוא הפתרון להכל, ספר טוב יעזור לנו להפיג את השעמום ועל הדרך ללמוד כמה דברים חדשים. זה יכול להיות ספר פרוזה שיגרום לכם להיסחף לעולם הדמיוני של הדמויות, ספר ביוגרפיה של דמות שאתם אוהבים או ספר מקצועי בתחום שאתם מתעניינים בו.

אם אין לכם ספר בבית, אתם תמיד יכולים להכנס לאתר עברית ולהוריד ספר לטלפון.

2. סדרו את הארון

סידור ארון זה פיתרון נהדר כשמשעמם

סידור ארון היא משימה שיכולה להיות קצת חופרת, לא סתם רובנו דוחים אותה מעת לעת, אך אתם תופתעו לגלות כמה המשימה הזו תפיג לכם את השעמום ויחד עם זאת, תעזור לכם לנקות את הארון ואת הראש. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לעבור על הבגדים בארון שלכם, להחליט מה צריך לצאת מהארון ומה יכול להישאר בו. את הבגדים שהחלטתם להוציא, תמיינו שנית לערמה של בגדים שניתן לתת לקרובי משפחה, ערמה של בגדים שניתן לתרום וכאלו שצרי לזרוק כי הם בלויים מדיי.

6. תקפלו כביסה

בואו נודה בזה, לכולנו יש ערימת כביסה בבית שלאף אחד אין כוח לקפל, ולכן, בדיוק בזמנים המשעממים האלו, כדי לנסות להשתלט על הר הבגדים שלכם ולקפל אותם. ואם אתם כבר שמים אותם בארון, לא תעברו על הבגדים בארון ותראו שאין שם בגדים ישנים שעבר זמנם.

7. נקו את הטלפון מתמונות מיותרות

אם משעמם לכם אתם יכולים למחוק את התמונות שבטלפון

אם ממש משעמם לכם ואתם לא יודעים מה לעשות – הינה משימה שתקח לכם זמן, הרבה מאוד זמן! כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשבת בנוחות עם כוס קפה ביד ולהתחיל לעבור על גלריית התמונות בטלפון, התחילו במחיקה של כל מיני תמונות לא רצויות שהגיעו מקבוצות וואטסאפ, צילומי מסך שאתם כבר לא זוכרים מדוע צילמתם ותמונות מיותרות שסתם תופסות מקום. וכשתסיימו? עברו מיד לסעיף הבא ברשימה שלנו.

8. צרו לכם אלבום תמונות דיגיטלי

אחרי שסיימתם למיין ולמחוק תמונות לא רלוונטיות, הגיע הזמן להעביר את התמונות שאתם אוהבים לאלבום תמונות דיגיטלי, יש המון חברות שמציעות את השירות הזה, אבל אני ממש ממליצה לכם על אלבומי ששייך לדפוס בארי, מקיבוץ בארי. ככה גם תאספו את התמונות שלכם לאלבום וגם תממנו עסק ישראלי כחול לבן של אנשים מדהימים שצריכים את התמיכה שלנו 🤍💙

9. תכננו חופשה

תכננו חופשה

אין זמן טוב יותר לתכנן חופשה מאשר ברגעים בהם משעמם לנו. קדימה! פיתחו לוח שנה ותמצאו תאריך שאתם רוצים לטוס בו, כל תאריך הוא סיבה לטיסה אך במיוחד יום הולדת או חג שבו אתם מקבלים כמה ימי חופש מהעבודה. תכננו את החופשה משלב הזמנת הכרטיסים והמלון ועד תיכנון הפעילויות והאטרקציות שלכם במהלך הטיול.

10. הקשיבו לפודקאסט מעניין

להקשיב לפודקאסט מענין זו דרך נפלאה להעביר בה את הזמן. נסו לבחור תחום שקשור לתחביב שלכם, או פודקאסט שמספק מידע בתחום שאתם לא מספיק בקיאים בו אך תמיד רציתם לחקור ולהעמיק בו יותר. זה יכול להיות בתחום הפיננסים, הבריאות או סתם פודקאסט מצחיק שכיף לשמוע.

11. תרקדו כאילו אף אחד לא רואה

תרקדו כאילו אף אחד לא רואה

היכנסו ליוטיוב ותחפשו שיר היפהופ קיצבי משנות ה-2000 והתחילו לרקוד! אל דאגה, אף אחד לא רואה אתכם, וחוץ מזה זו אחלה דרך לשרוף קצת קלוריות 😊

המלצת המערכת : הפלייליסט הזה או זה

12. תעשו קצת ספורט

ואם אתם כבר ביוטיוב, נסו את אחד מהאימונים הקצרים שנמצאים ביוטיוב וממש טובים, גם אם אין לכם שום ציוד מתאים בבית. אנחנו ממש אוהבים את האימון הזה של פמלה ריף האלופה!

13. שחקו במשחק מחשב

משחקי מחשב זו דרך נפלאה להעביר את הזמן

זוכרים את הימים שהיו חנויות משחקי מחשב וכולנו שיחקו בסימס וGTA? היכנסו למשחק האהוב עליכם ( זה יכול להיות גם מריו או אייסי טאוואר) ולכו לאבד בעולם הווירטואלי שלו.

14. צפו בסרט

סרט טוב, פופקורן, שמיכה ומזגן הם הנוסחא המושלמת להפגת השיעמום. היום ניתן למצוא כל כך הרבה סרטים טובים, שנדמה שמגוון האפשרויות לא נגמרת לעולם. בחרו סרט בז'אנר שאתם הכי אוהבים, חממו שקית פופקורן, החשיכו את הבית ושבו על הספה בנוחות, כי הסרט מתחיל!

15. תעשו בינג' על סדרה טובה

סדרת טלוויזיה כפתרון לזמן מת

גם בינז' על סדרה טובה היא אופציה נפלאה להעביר את הזמן המת שיש לכם, בחרו סדרת קומדיה אם בא לכם סדרה קלילה, או סדרת מתח אם אתם רוצים להישאב אל הסדרה, אני מבטיחה לכם שהזמן יעבור מהר כהרף עין.

16. תדפיסו לכם דפי צביעה

אם אתם אנשים יצירתיים ובא לכם לעשות משהו מעניין עם הידיים, דפי צביעה זו אופציה מצוינת עבורכם. הדפיסו לכם כל מיני דפים בתחומים שאתם אוהבים והתחילו למלא את הקווים בצבעים יפים.

17. תעשו אמבטיה מרגיעה

אמבטיה מפיגה שיעמום

ואת הטוב ביותר שמרתי לסוף, כי אין כמו אמבטיה מרגיעה בסוף יום לחוץ או סתם כשמשעמם, שימו לכם מוזיקה טובה, כוס יין (או קולה) ותפנקו את עצמכם בכיף וברוגע.

Shares: