טורכיה, איסטנבול היא אחת מהערים הפופולריות ביותר לחופשה מהנה במיוחד וזולה! בקרב הישראלים. עשרות ואפילו מאות אלפי חברים, זוגות ומשפחות של ישראלים מגיעים לבקר את העיר הכל חודשי השנה כדי להנות מכל הטוב שיש לה להציע ובלי קשר לישראלים- מליוני מבקרים מגיעים לעיר מכל רחבי העולם.

כדי להביא לכם את הפנינים שיש לעיר להציע, ריכזנו רשימה של 5 מסעדות מומלצות ביותר בעיר שיספקו לכם חוויה קולינרית מיוחדת במינה! כל זאת ועוד בהמשך הכתבה

Helvaci Ali – קינוח גלידה ופסטוק/ תפוחים מטריף!

ההמלצה הראשונה שלנו היא הקינוח המיוחד שלא כולם מכירים- Helvaci Ali. מדובר על קינוח מושלם שמגיע כדלידת ווניל משובחת, עם מחית פסטוקים או תפוחים מעל ומריחה של טחינה גולמית ואגוזים לסיומת, הקינוח לא מתוק מידי ובדיוק במידה הנכונה, מפעיל את כל הלוטות הטעם בפה ומביא את הטעמים האוטנטיים של העיר בצורה הכי מדוייקת שיש!

תוכלו למצוא את הרשת במקומות שונים בעיר בחיפוש בגוגל מפות, אל תפספסו את הקינוח הזה!

הכנאפה הכי מיוחדת בעיר

את הכנאפה הכי מיוחדת באיסטנבול בחרנו להקדיש למי אם לא- חפיז מוסטפה הרשת האגדית שפרוסה ברחבי העיר!

מדובר על כנאפה מלאה בגבינה טורכית על גלידת שמנת משוהבחת שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול! למי שרוצה לנסות דברים חדשים אצל חפיז מוסטפה תמצאו כנאפה שוקולד מעולה! אך לטעמי היא הייתה מתוקה מידי.

איסטנבול

הבורקס הכי טעים בכל איסטנבול

הבורקס הכי טעים בעיר הוא הבורקס של -Çiçek Börek שנמצא ממש באחת הסמטאות של רחוב הקניות המפורסם איסטיקלל, אנחנו אוהבים מאוד לפתוח ולסגור כל יום בטיול שלנו עם בורקס מעולה וכוס תה חמה ועברנו את כ-ל חנויות הבורקס שיש בעיר וטעמנו את כולם! הבורקס שלו מצויין ומלא בטעמין והשירות מעולה!

השווארמה הכי טובה באיסטנבול

לגבי השווארחמה הכי טובה שיש לאכול באיסטנבול התלבטנו קשות במי לבחור, יש כל כך הרבה שווארמות בכל חור אפשרי וחלקם לא משהו וחלקם טעימות מאוד אך לאחר דיון מעמיק בחרנו את השווארמה המומלצת!

הראשונה שנמצאת על כיכר טקסים בתחילת הרחוב היא השווארמה – Sütiş Kebap Dünyası. שלא תתבלבלו- אנחנו לא מדברים על השווארמות שנמצאות על הכיכר בשורה על הכביש כי הם לא משהוט, לכו כמה צעדים ברחוב הקניות תעברו את בורגר קינג ותראו את השווארמה הזו, הטעם שלה ממכר! אנחנו לא אכלנו את שאר האוכל במסעדה, כי הביקורות עליהם לא וואו אבל השווארמה מטורפת! רק שימו לב שביחס למחירים באיסטנבול היא השווארמה הכי יקרה שאכלנו בה

אז אחרי שעברנו על 4 המסעדות המומלצות לטיול מוצלח, כל מה שנשאר לכם הוא למצוא מלון וטיסה ולצאת לדרך. למידע נוסף על איסטנבול לחצו כאן.

Shares: