דיסנילנד פריז הוא אחד מהיעדים המתויירים ביותר בקרב משפחות עם ילדים קטנים שורצים לעבור יחד חוויה מיוחדת ומרגשת. בין אם אתם מגיעים לביקור בפריז ורוצים לקפוץ לדיסנילנד או אפילו מגיעים לטיול בר מצווה או בת מצווה בפארק דיסנילנד אתם הולכים להנות בטירוף כי זה אחד מהאטרקציות הכי מיוחדות שיש. אז כדי ליצור חופשה מושלמת בדיסנילנד הנה כל מה שאתם צריכים לעשות לפני הטיול המושלם.

בחירת העונה הרצויה לביקור

קודם כל תצטרכו לבחור את העונה הרצויה יש הבדל גדול בין העונות השונות בשנה במיוחד בפארק דיסנילנד ואנחנו נסביר. בחורף גם מזג האוויר קר יותר ויש מקרים רבים בהם מתקנים מסוימים נמצאים במצב תחזוקה או סגורים בשל מצב מזג האוויר לכן אתם חייבים לקחת את זה בחשבון כשאתם רוצים לסגור חופשה לדיסנילנד בחורף אבל מנגד אם תגיעו בחורף או אפילו בדצמבר אתם תיהנו משווקי אחד מולד אירועים מיוחדים בפארקים.

אם תבחרו להגיע בעונות המעבר אביב וסתיו תיהנו ממזג אוויר נוח אך הוא יכול להשתנות מעת לעת ככה שאתם צריכים לקחת אתכם ביגוד נוח שכבות במידת הצורך ואנחנו ממליצים לכם דווקא ללכת בתקופות המעבר כי לא חם מדי ולא קר מדי העומס בפארקים הוא לא משמעותי ואתם לא תצטרכו לחכות הרבה בתורים ואפילו תאכלו הספיק לעלות להרבה מתקנים באותו היום.

אם תרצו להגיע בקיץ בדיסנילנד קחו בחשבון שהיעד קצת יותר עמוס בדרך כלל במזג האויר חם אז אתם צריכים להצטייד בהתאם עם שתיה והרבה סבלנות, ויכולים להיות תורים ארוכים לכל אטרקציה.

אחרי שבחרתם את העונה הרצויה הגיע הזמן לבחור טיסה.

בחירת טיסה

כדי למצוא מקומות טובים ואפילו לשלם זול יותר אנחנו ממליצים לכם לסגור טיסה כמה שיותר מוקדם. אם הבנתם את העונה שאתם רוצים לטוס בה גמישים בתאריכים תעשו מחקר דרך חברות התעופה שטסות ליעד ותראו מי מציעה את הדיל הכי משתלם. תמיד תוכלו לעשות ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה שהיא אם אתם לא בטוחים על התאריך ומקסימום תפסידו כמה מאות שקלים.

בחירת מלון

פה כבר מתחיל להיות יותר מעניין בדיסנילנד יש לכם מגוון רחב של מלונות אותם תוכלו לבחור.

הסוג הראשון של המלונות הוא מלונות של דיסנילנד עצמם. המלונות האלו מעוצבים כל אחד בעיצוב שונה לפי המוצרים של דיסני והסרטים המיוחדים שלהם והם נמצאים ממש בצמוד לפארק. הבעיה במלונות האלה שמעבר לזה שהם מושלמים הם יקרים ואפילו יקרים מאוד אז קחו את זה בחשבון נכון שזה חוויה של פעם בחיים אבל החוויה הזאת הולכת להראות לכם סכום גבוה.

האופציה השניה שלכם הוא לבחור במלונות בקרבת הדיסנילנד ממש ליד דיסנילנד. אילו מלונות שלוקח מהם בערך 3 דקות להגיע לדיסנילנד ורובם מציעים אפילו שירות של תחבורה בחינם לפארק. המלונות האלו זולים יותר בצורה משמעותית המלונות של דיסני לנדוור לא- ממושלמים גם הם הם לא מעוצבים בעיצובים המיוחדים של הסרטים של דיסני אך הם יחסכו לכם הרבה כסף בטיול במיוחד אם אתם משפחה.

קניית כרטיסים מראש

קניית כרטיסים מראש לאטרקציות השונות היא אופציה מצוינת שאנחנו ממליצים לכם עליה כדי לחסוך את ההמתנה לקופות ולהבטיח כניסה מהירה ונוחה במיוחד. הכרטיסים מגיעים עם אופציה לביטול של 48 שעות לפני ההגעה ללא עלות כך שתוכלו להזמין ובמידה ויש בעיה לבטל ותיהנו מכרטיסים מוזלים ותחסכו לעצמכם הרבה כאבי ראש.

צירפנו לכם קישור לקניית כרטיסים מוזלים לדיסנילנד- https://gyg.me/4OaAR1fO

Shares: