נטפליקס מציעה מגוון רחב של סרטי אקשן, חלקם מהווים קלאסיקות בלתי נשכחות ואחרים הם להיטים עכשוויים שזכו להצלחה רבה. בכתבה הזו נסקור 40 סרטים מהטובים ביותר בז'אנר האקשן, הכוללים קרבות מרהיבים, עלילות מותחות ואפקטים ויזואליים מרהיבים.

40 סרטי אקשן מעולים שאתם חייבים לראות

1. משימה בלתי אפשרית: הנפילה (Mission: Impossible – Fallout)

הסרט השישי בסדרת "משימה בלתי אפשרית" ממשיך את עלילותיו של אית'ן האנט במרדף אחר פושעים בינלאומיים. האקשן המרהיב, יחד עם הסצנות המותחות, הופכים אותו לאחד מהסרטים האהובים בז'אנר.

2. משמר האלמוות (The Old Guard)

סרט אקשן עוצמתי שמספר על קבוצה של לוחמים בני אלמוות שמגנים על האנושות לאורך ההיסטוריה. הסרט מציע קרבות יוצאי דופן ועלילה רגשית עמוקה.

3. טריפל פרונטיר (Triple Frontier)

קבוצה של חיילים לשעבר מתאחדת לביצוע משימה מסוכנת בג'ונגלים של דרום אמריקה. סרט מלא אקשן ודרמה עם צוות שחקנים מרשים הכולל את בן אפלק ואוסקר אייזק.

4. אקסטראקשן (Extraction)

סרט פעולה שבו שכיר חרב מיומן יוצא למשימה מסוכנת בהודו. הסרט זכה לשבחים על סצנות האקשן המרשימות והעלילה המותחת.

5. משולש הגבולות (6 Underground)

סרט אקשן בבימויו של מייקל ביי שמביא לנו סיפור על קבוצה של לוחמים שנבחרו לביצוע משימות חשאיות ברחבי העולם. עם אפקטים מדהימים וסצנות מרהיבות, הסרט מבטיח חווית צפייה עוצמתית.

6. רומח הדרקון (Spenser Confidential)

סרט פעולה-קומי שמביא את סיפורו של שוטר לשעבר שהופך לחוקר פרטי ומוצא את עצמו מעורב במזימה אפלה. הסרט מציע שילוב מהנה של אקשן וצחוק.

7. הנוקמים: סוף המשחק (Avengers: Endgame)

הפרק הסופי בסאגת הנוקמים מציע אקשן עוצר נשימה, קרבות עוצמתיים ואיחוד בלתי נשכח של כל גיבורי העל המוכרים. חוויה קולנועית חובה לכל חובב אקשן.

8. ג'ון וויק (John Wick)

הסרט הראשון בסדרת האקשן בכיכובו של קיאנו ריבס מספר את סיפורו של רוצח שכיר שמחפש נקמה על מותו של כלבו האהוב. הקרבות הקוריאוגרפיים המרשימים הפכו אותו לקלאסיקת אקשן מודרנית.

9. עיר של גיבורים (Big Hero 6)

סרט אנימציה שזכה להצלחה עולמית, המתאר את הרפתקאותיו של נער גאון ורובוט שמגנים על עירם מאיום גדול. הסרט מציע אקשן סוחף, במיוחד עבור צופים צעירים.

10. טיילר רייק: חילוץ בדם (Tyler Rake)

הסרט המהיר והמרהיב הזה מספר את סיפורו של שכיר חרב שנשכר לחלץ ילד חטוף. סצנות האקשן עוצרות הנשימה זיכו את הסרט לשבחים רבים.

11. לוסי (Lucy)

סרט אקשן מדע בדיוני בבימויו של לוק בסון ובכיכובה של סקרלט ג'והנסון. הסיפור עוקב אחרי אישה שמקבלת יכולות על אנושיות לאחר ניסוי מסוכן.

12. האיש שידע יותר מדי (The Man Who Knew Too Much)

סרט פעולה קלאסי של אלפרד היצ'קוק, שמספר על גבר שנקלע לתוך תככים בינלאומיים כשהוא מנסה להציל את בנו החטוף. הסרט מציע שילוב נדיר בין מתח לאקשן.

13. רד 2 (RED 2)

המשך לקומדיית האקשן "רד", המספר על חבורת סוכנים חשאיים מבוגרים שיוצאים למשימות מסוכנות ברחבי העולם. הסרט מלא אקשן והומור קליל.

14. המג (The Meg)

סרט פעולה מדע בדיוני שבו צוות חוקרים נאלץ להתמודד מול כריש פרהיסטורי עצום. הסרט מציע סצנות מרהיבות, מתח ועצבים.

15. פורד נגד פרארי (Ford v Ferrari)

סרט דרמה-אקשן שמבוסס על סיפור אמיתי, ומספר על תחרות בלתי נשכחת בין יצרניות הרכב פורד ופרארי בשנות ה-60. הסרט מלא במרוצי מכוניות עוצרי נשימה.

16. הבלתי אפשרי (The Impossible)

סרט פעולה ודרמה שמתאר את סיפורם של משפחה שנקלעת לצונאמי אדיר בתאילנד. הסרט מבוסס על סיפור אמיתי ומלא במתח וסצנות מותחות.

סרטי אקשן מומלצים

17. רידיק (Riddick)

סרט מדע בדיוני אקשן שממשיך את סיפורו של רידיק, נווד בין-כוכבי שנלחם כדי לשרוד על כוכב לכת עוין. הסרט מציע סצנות קרב וקרבות הישרדות מרהיבים.

18. משחקי הרעב (The Hunger Games)

הסרט הראשון בסדרת משחקי הרעב מתאר את מסעה של קאטניס אוורדין, שנאלצת להילחם בזירה קטלנית כחלק ממשחק שנתי. האקשן המשולב עם העלילה הדיסטופית הפכו את הסרט לפופולרי בכל רחבי העולם.

19. מהיר ועצבני 8 (Fast & Furious 8)

הסרט השמיני בסדרת האקשן המצליחה מתמקד במירוצי מכוניות מטורפים ובמשימות מסוכנות ברחבי העולם. הסרט מבטיח אקשן חסר גבולות עם פעלולים מדהימים.

20. פארקר (Parker)

סרט פעולה מותח שבו ג'ייסון סטיית'ם מגלם גנב מקצועי שנאלץ לשתף פעולה עם אישה מסתורית כדי לנקום בצוות פושעים. הסרט מציע קרבות מרהיבים ועלילה מורכבת.


21. דדפול (Deadpool)

סרט קומיקס מלא הומור ואקשן על גיבור אנטי-גיבור שיוצא לנקום במי שפגע בו. עם הרבה הומור שחור וסצנות קרב מרהיבות, זהו סרט חובה לכל חובבי האקשן.

22. אקס מן: העתיד שהיה (X-Men: Days of Future Past)

בסרט הזה, גיבורי ה-X-Men מתמודדים עם איום חדש שמעמיד בסכנה את העתיד שלהם. זהו סרט אפקטיבי שמלא אקשן ומסע בזמן.

23. הנמלט (The Fugitive)

סרט פעולה ומתח שבו גבר נמלט לאחר שהוא מואשם בטעות ברצח אשתו, והוא מנסה למצוא את הרוצח האמיתי. הסרט מציע מרדפים מותחים ועלילה סוחפת.

24. בלתי נשכחים (The Expendables)

קבוצת לוחמים מקצועיים יוצאת למשימות מסוכנות ברחבי העולם. הסרט מציע אקשן חסר גבולות עם צוות כוכבים מהוליווד.

25. קינגסמן: השירות החשאי (Kingsman: The Secret Service)

סרט פעולה-קומי שמתאר את מסע החניכה של צעיר במבצע סוכנות ריגול סודית. הסרט מלא בקטעי אקשן מפתיעים והומור שנון.

26. זומבילנד (Zombieland)

סרט קומי-אקשן שמתרחש בעולם פוסט-אפוקליפטי שבו זומבים השתלטו על העולם. עם הרבה אקשן, הומור וקרבות נגד זומבים, הסרט הזה יבטיח לכם חוויה מלהיבה.

27. הרובוטריקים (Transformers)

סדרת סרטי אקשן על מאבק בין רובוטים ענקיים שנלחמים להציל את כדור הארץ. עם אפקטים מרהיבים וסצנות קרב אינטנסיביות, הסרט מציע חוויה עוצמתית.

28. מאטריקס (The Matrix)

הסרט האגדי הזה מציע שילוב של אקשן, מדע בדיוני ופילוסופיה. בעולם שבו מציאות מדומה שולטת על חיי האנשים, מורפיוס, טריניטי וניאו יוצאים למלחמה במכונות.

29. קפטן אמריקה: חייל החורף (Captain America: The Winter Soldier)

בסרט הזה קפטן אמריקה מוצא את עצמו מול אויב חדש מהעבר. עם קרבות מרהיבים ועלילה מותחת, זהו אחד הסרטים הטובים ביותר ביקום הקולנועי של מארוול.

30. טנט (Tenet)

סרט פעולה מדע בדיוני בבימויו של כריסטופר נולאן שמאתגר את הצופים עם משחקי זמן ומציאות. הסרט מלא בסצנות אקשן עוצרות נשימה ובעלילה מורכבת ומרתקת.

31. שומר הראש והמתנקש (The Hitman's Bodyguard)

סרט קומדיה-אקשן שבו שומר ראש מקצועי מקבל משימה להגן על מתנקש עולמי שיודע יותר מדי. הסרט מלא בסצנות מרדפים, קרבות פיזיים, והומור שנון.

32. טריפל 9 (Triple 9)

מותחן פשע אקשן עוצמתי שבו קבוצה של שוטרים מושחתים מתכננים שוד נועז. הסרט מתאפיין באקשן אינטנסיבי, מתח ומזימות מורכבות.

33. מקס הזועם: כביש הזעם (Mad Max: Fury Road)

הסרט האגדי הזה, בבימויו של ג'ורג' מילר, הוא חוויית אקשן מטורפת בעולם פוסט-אפוקליפטי. הסרט משלב מרדפים, קרבות במכוניות, ואפקטים מרהיבים שהופכים אותו לאחד מהטובים בז'אנר.

34. בייבי דרייבר (Baby Driver)

סרט פעולה ייחודי שבו נהג שודים צעיר מנסה להימלט מחיי הפשע, תוך כדי שהוא מלווה במוזיקה קצבית שמכוונת את סצנות המרדפים המדהימות.

סרטי אקשן מומלצים

35. מילה שלה (Peppermint)

סרט אקשן על אישה שמאבדת את משפחתה בפשע אכזרי ומחליטה לקחת את החוק לידיים כדי לנקום. הסרט משלב סצנות קרב מתוחכמות ועלילה מותחת עם נגיעות רגשיות חזקות.

36. וונדר וומן (Wonder Woman)

סרט גיבורי-על עוצמתי המלווה את דמותה של דיאנה, הנסיכה מהאמזונות, במסע להציל את העולם במהלך מלחמת העולם הראשונה. הסרט מלא קרבות, אפקטים מרהיבים ודמות נשית חזקה.

37. רייד 2 (The Raid 2)

סרט פעולה אינדונזי שנחשב לאחד מהטובים בז'אנר. הסרט מלא באקשן אינטנסיבי עם קרבות לחימה מדויקים וסצנות אלימות ייחודיות.

38. ג'אק ריצ'ר (Jack Reacher)

טום קרוז מככב כג'ק ריצ'ר, גיבור אקשן קר וחכם שמגיע לעיר כדי לפתור תעלומה ולהילחם בפושעים. הסרט מציע הרבה אקשן מתוחכם עם סצנות קרב ועימותים עוצמתיים.

39. הפלישה (The Invasion)

סרט אקשן מדע בדיוני שבו העולם מותקף על ידי חייזרים זרים המנסים לשלוט במוחם של בני האדם. הסרט משלב סצנות אקשן מפחידות עם עלילה מותחת.

40. שעת שיא (Rush Hour)

קומדיית אקשן קלאסית עם ג'קי צ'אן וכריס טאקר, שמתארת את שיתוף הפעולה המשעשע בין שוטר מלוס אנג'לס ושוטר מהונג קונג כשהם מנסים לעצור רשת של פושעים.

לסיכום

אז הנה לכם מגוון רחב של סרטים מלאי אדרנלין, סצנות קרב, ומרדפים עוצרי נשימה. הרשימה שלנו כוללת סרטים מהעשורים האחרונים, שמציגים את מיטב האקשן – משוברי קופות ועד סרטים פחות מוכרים, אך לא פחות עוצמתיים. הסרטים שבנטפליקס מציעים חווית צפייה עוצמתית ומספקת, שמתאימה לכל מי שמחפש לברוח לעולם מלא מתח, קרבות ואקשן בלתי פוסק. תהנו!

Shares: