ניו יורק היא יעד תיירותי פופולרי במיוחד אליו מגיעים מיליוני מבקרים בשנה בכל העונות כדי לחוות את העיר המיוחדת, להנות ממסעדות משובחות, אטרקציות מעולות ומלונות נוחים. ממש ניתן לומר על ניו יורק שהיא עיר ללא הפסקה שבה כל אחד יכול למצוא מה לעשות.

אך ביקור בניו יורק, במיוחד אם אתם מגיעים כמשפחה יכול להיות עסק לא זול בכלל ואפילו דיי יקר, כדי לעזור לכם למצוא את הדרכים המשתלמות ביותר לחסוך את ההוצאות המיותרות בחופשה ולא להתפשר על שום דבר ממה שתרצו לעשות, הכנו לכם מדריך מפורט על כמה שה שתצטרכו לדעת ולעשות לפני החופשה ובמהלכה כדי להגיע לחופשה מוצלחת בניו יורק. כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

הדרכים לחסוך כסף בחופשה בניו יורק

טיסה זולה

טיסה היא אחת מההוצאות הגבוהות ביותר בטיול שלכם לניו יורק, והיא זו שמעלה את ההוצאות שלכם בצורה משמעותית עוד לפני החופשה בעיר. כדי לחסוך ולהבטיח דיל מעולה אנחנו מציעים לכם 2 אפשרויות:

תסגרו טיסה כמה שיותר זמן מראש

האופציה הראשונה והמומלצת ביותר כדי לחסוך כסף היא לסגור טיסה כמה שיותר מוקדם מראש, אפילו ברמה של שנה מראש כי כך תמצאו את הדילים הטובים ביותר, אנחנו ממליצים לכם לסגור טיסות ישירות כי הם הכי נוחות.

טיסת קונקשיין בדרך לניו יורק

האופציה השנייה והפחות מומלצת שלנו כדי לחסוך כסף בעלויות כרטיסי הטיסה שלכם היא לסגור טיסת קונקשיין לעיר, טיסת קונקשיין היא טיסה עם עצירה באחד מהמדינות בדרך לניו יורק והיא יכולה לחסוך לכם סכום גדול של כסף, הבעיה בטיסות האלו היא שהם נמשכות נצח, מסורבלות כי צריך לשים את המזוודות במטוס, להוריד אותם ולשים שוב ואפילו יש חשש שתאחרו לטיסה השנייה אז כדאי שתבחרו טיסה עם מרווח של לפחות 3 שעות אחת מהשנייה.

תסגרו מול חברת התעופה ישירות

ב-2 האופציות אנחנו ממליצים לכם לסגור את הטיסה ישירות מול חברות התעופה ולא מול נציגויות כאלו ואחרות בארץ שלוקחות עליכם עמלה ומיקרות את מחיר הכרטיס.

ניו יורק

מלון מרכזי זול ושקט

הדרך השנייה שתבטיח לכם חיסכון כספי גבוהה היא סגירת מלון כמה שיותר מוקדם, אפילו באותו יום שסגרתם את הטיסה שלכם. בחירת מלון בניו יורק בצורה נכונה תחסוך לכם כסף על דברים שאפילו לא חשבתם ותגרום לכם לנצל את החופשה בצורה הטובה ביותר, כך תוכלו לעשות את זה:

בחירת מלון עם חדרים גדולים למשפחות

אם אתם מגיעים לטיול משפחות, חשוב שתבחרו מלון עם חדרים גדולים ומרווחים כדי שתוכלו לרכוש חדר אחד ולא 2 חדרים שונים, המלונת בניו יורק יקרים מאוד וזו הוצאה לא פשוטה, אנחנו היינו במלון בשם- La Quinta ממש על הטיימס סקוור ואנחנו ממליצים עליו בלב שלם. קישור למלון כאן.

בחרו מלון מרכזי

מלון מרכזי יחסוך לכם כסף על נסיעות בעיר, המוניות ידועות כדבר יקר לכן מלון מרכזי אך זול יחסוך לכם הרבה כסף וזמן מיותרים אותם תוכלו לנצל לדברים רבים בטיול.

בחרו מלון שמציע ארוחת בוקר כחלק מהשהייה שלכם

אם אתם מטיילים כמשפחה בעיר, אתם תראו שתוציאו הרבה כסף על הארוחות השונות, בחירת מלון שיש בו ארוחות בוקר שכלולות במחיר השהייה ומגוונות ועשירות יחסכו לכם הרבה כסף על קפה, מאפה וארוחות בוקר במהלך כל שהותכם.

אטרקציות בעיר ניו יורק

הוצאה נוספת ולא קטנה היא כל עניין האטרקציות בעיר, כי אי אפשר להיות בניו יורק מבלי ללכת למדאם טוסו, למרכז רוקפלר – טופ אוף דה רוק – Top of the Rock, להצגות בברודווי ועוד מלא אטרקציות מעולות.

כדי לחסוך כסף תצטרכו להזמין את הכרטיסים לאטרקציה מראש לפני הגעתכם, כך תבטיחו כניסה ללא המתנה בתור ואפילו חיסכון של כ-20 אחוז ממחיר הכרטיס בכניסה! קישור לאטרקציות בעיר כאן.

לסיכום

חופשה בניו יורק היא אחת מהחוויות המצוינות שכולם חייבים לחוות אך היא יכולה להיות יקרה, כדי שלא תוציאו סתם כסף מיותר תבצעו את מה שהמלצנו לכם ותבטיחו לעצמכם טיול מושלם! תהנו ותצלמו מלא תמונות.

Shares: